Σε νέα εποχή προχωρά η επικοινωνία της γούνας. Οι υπεύθυνοι των τμημάτων marketing αντιλαμβάνονται ότι οι ανάγκες αλλά και τα μέσα για την κάλυψη τους βρίσκονται σε διαρκή εξέλιξη. Οι διεθνείς οίκοι της υψηλής ραπτικής στο ύφασμα έχουν ήδη προχωρήσει στη χρησιμοποίηση των νέων ….όπλων. Ένα από αυτά είναι η δημιουργία ταινιών μικρού μήκους με fashion χαρακτήρα. Dior, Chanel, Burberry, Fendi και πολλοί άλλοι είναι ήδη στο νέο ενδιαφέρον επικοινωνιακό γήπεδο, εδώ και πολύ καιρό.
Την σκυτάλη στην Ελληνική Γουνοποία πήραν κάποιες εταιρίες που αποφάσισαν να πρωτοπορήσουν, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και σε δύσκολες εποχές (για να μην πούμε κυρίως σε αυτές) δεν σηκώνουμε τα χέρια.
Μια απ αυτές τις επιχειρήσεις είναι η NEVRIS η οποία εμπιστεύθηκε την Star System Pro και τον σκηνοθέτη Πέτρο Σμιξιώτη για την παραγωγή μιας σύγχρονης ταινίας δράσης μικρού μήκους με Fashion χαρακτήρα, η οποία αποτελεί τη βάση της καμπάνιας της επιχείρησης για την Collection 2015-2016 “Lady Bond”.
Να σημειωθεί ότι το νέο Fashion Short Movie (FSM) προβάλλονταν σε video wall πριν από κάθε έναρξη show στο περίπτερο της NEVRIS στην FUR EXCELLENCE IN ATHENS και έκανε πάταγο. Απόλυτα «δεμένο» με το εξίσου εντυπωσιακό styling του Βασίλη Παυλίδη στην πασαρέλα, το νέο film συγκέντρωνε κάθε φορά που ξεκινούσε show το εν λόγω περίπτερο, όλο τον κόσμο της έκθεσης: Επισκέπτες, συνάδελφοι, μοντέλα από άλλα περίπτερα που κατέφθαναν τρέχοντας, κ.α.
Κακά τα ψέμματα. Το μέλλον χρειάζεται ανοιχτά μυαλά, δημιουργικότητα και αποτέλεσμα.
NEVRIS – The Film
Σενάριο – Σκηνοθεσία
Πέτρος Σμιξιώτης
Διεύθυνση Φωτογραφίας
Λευτέρης Χρυσικόπουλος
Πρωταγωνιστούν
Claudia Polakova
Roberto Pagani

Δείτε την ταινία και screen shots: