Η «Ελληνοποίηση» του TAP από το γραφείο της Κοινοπραξίας στην Ελλάδα

Την Παρασκευή και πριν ακόμη φύγει ο πρωθυπουργός από την Αλεξανδρούπολη, το γραφείο της Κοινοπραξίας στην Ελλάδα έστειλε δελτίο τύπου για την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στο εργοτάξιο του TAP. Είναι το ίδιο γραφείο του οποίο δεν απαντά στις ερωτήσεις τόσο τις δικές μας και όσο μαθαίνουμε και άλλων ΜΜΕ.

Φαίνεται πως η Κοινοπραξία έχει επιλέξει την τακτική «χώστε τους σωλήνες να τελειώνουμε» θεωρώντας προφανώς πως τα «βλάχικα»  ΜΜΕ της επαρχίας κάποια στιγμή θα κουραστούν και θα σταματήσουν τις ενοχλητικές ερωτήσεις. Η τακτική αυτή είναι η ίδια που ακολουθούσαν πάσης φύσης αποικιοκράτες αφού όταν μπούνε οι σωλήνες όλοι θα έρθουν μπροστά σε τετελεσμένο γεγονός.

Με τις τακτικές αυτές η Κοινοπραξία και το γραφείο της Αθήνας έχει «Ελληνοποιήσει» το έργο και ο TAP μοιάζει να ακολουθεί πλέον το δρόμο που χάραξαν πολλές Ελληνικές Εταιρείες. Έχουν ακουστεί πολλά, για αγρότες στην Καβάλα που απειλήθηκαν , για παρέμβαση της αστυνομίας στις Σέρρες, για έργα που ξεκίνησαν δίχως άδεια, για άτυπα γραφείο του TAP που κανονίζουν θέσεις εργασίας. Αν και κάποια από τα παραπάνω  μπορεί να είναι υπερβολές κάποιων θιγόμενων, η επικοινωνιακή πολιτική του TAP και η σχέση του με τα MME είναι ένα φαινόμενο καθαρά Ελληνικό.

Σκοπός δεν είναι η ενημέρωση αλλά η σιωπή των ΜΜΕ;

Ή πολιτική της Κοινοπραξίας όσο αφορά την επικοινωνία του έργου είναι να γίνεται ενημέρωση του τοπικού πληθυσμού όπου γίνονται έργα, δηλαδή, όπως αναφέρθηκε παραπάνω με αποικιοκρατικό τρόπο και σε τετελεσμένο γεγονός.
Όπως φαίνεται και από την συμπεριφορά της Κοινοπραξίας με τα ΜΜΕ η επικοινωνιακή της πολιτική χωρίστηκε σε δύο περιόδους. Στην πρώτη περίοδο πριν ξεκινήσει το έργο όπου η προσέγγιση ήταν με όλα τα ΜΜΕ (είχε γίνει ακόμα και media trip) όπου η συνεργαζόμενη εταιρεία με την Κοινοπραξία ερχόταν σε επαφή με τα ΜΜΕ και έδινε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόταν τα ΜΜΕ ώστε με την σειρά τους να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες. Αυτό στέφθηκε με επιτυχία αν κρίνουμε τόσο από εμάς (όπου είχαμε περισσότερες από 400 αναφορές) όσο και από τις αντιδράσεις των υπόλοιπων ΜΜΕ αφού οι τοπικές κοινωνίες με την ενημέρωση αυτή δέχθηκαν θετικά το έργο και την σημασία του για την χώρα.

Η πολιτική της Κοινοπραξίας με τα ΜΜΕ αλλάζει με την έναρξη των εργασιών όπου φαίνεται τα πράγματα δεν είναι και τόσο θετικά. Σε αυτή την δεύτερη περίοδο και με την έναρξη των εργασιών άρχισαν να φαίνονται κάποιες αδυναμίες και όσο περνάει ο καιρός γίνονται σοβαρά προβλήματα. Η Κοινοπραξία για να αντιμετωπίσει πιθανή αντίδραση από τα τοπικά «βλάχικα» ΜΜΕ βάζει στο παιχνίδι με νέα εταιρεία για την διαχείριση σχέσεων με τα ΜΜΕ η οποία θεωρώντας πως έχει ένα όνομα «βαρύ σαν ιστορία» άρχισε να επικοινωνεί με τα ΜΜΕ με έναν απαξιωτικό τρόπο σχεδόν εκμηδενιστικό.

Από την δική μας εμπειρία φάνηκε πως η εταιρεία αυτή δεν συμπεριφέρθηκε έτσι επειδή είχε στόχο αλλά επειδή αυτός ήταν ο τρόπος της. Σκοπός της επικοινωνίας με τα τοπικά ΜΜΕ ήταν να δοθεί διαφήμιση για τον TAP και να ενημερωθεί η τοπική κοινωνία. Και αφού ο σκοπός ήταν η ενημέρωση τίθενται κάποια ερωτήματα, γιατί η Κοινοπραξία δεν έδωσε προβολή σε όλα τα ΜΜΕ για να ενημερωθεί περισσότερος κόσμος, γιατί δεν δόθηκε ενημερωτικό υλικό στα ΜΜΕ για Artcicle Info και μόνο ανούσια banner όπου στα web κόβονται και από τo ads block, γιατί δεν γίνεται ενημέρωση από τώρα στις περιοχές που θα γίνει το έργο στο μέλλον, γιατί δόθηκε διαφήμιση επιλεκτικά σε ΜΜΕ τα οποία ήταν σαφώς μικρότερα σε δυναμική από άλλα, και τέλος, η υπήρχαν περιοχές όπου η διαφήμιση δόθηκε με γνώμονα της πολιτική τοποθέτηση του Μέσου;

Εδώ να σημειώσουμε ότι στην πρώτη περίοδο εκτός της ενημέρωσης και την επικοινωνίας που υπήρχε με τα ΜΜΕ, η προβολή δινόταν σε όλα τα ΜΜΕ και φυσικά ανάλογα της δυναμικής τους.

Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι η Hellas Press Media αρνήθηκε να λάβει μέρος στην διαφημιστική καμπάνια του TAP για δύο λόγους, πρώτα για την ερασιτεχνική και αποικιοκρατική προσέγγιση της εταιρείας με το δίκτυο μας, και δεύτερον, ένα banner χωρίς καμιά ενημέρωση για το έργο θεωρήσαμε ότι παίζει με την νοημοσύνη του τοπικού πληθυσμού.

Από την συνέχεια όσων ακολούθησαν αλλά και όσων συμβαίνουν μας δικαίωσαν, όπως για παράδειγμα ότι η Κοινοπραξία δεν απαντά σε ερωτήματα μας όπως, ποιος είναι υπεύθυνος από την Κοινοπραξία σε περίπτωση ατυχήματος, που έχουν αποφασισθεί τα ανταποδοτικά και αν υπάρχει ανεξάρτητη επιτροπή που τα ελέγχει, αν στα ανταποδοτικά συμμετέχουν τοπικές εταιρείες αλλά και πολλά άλλα

Στις επόμενες ημέρες το Kavalapress θα δημοσιεύσει αποκαλυπτικό άρθρο για τα ανταποδοτικά και τα οποία είναι το μεγάλο αγκάθι για το έργο. Για το λόγο αυτό η Hellas Press Media έχει έρθει σε επαφή με όλους τους ενδιαφερόμενους αλλά  και με την EBRD – Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης

ΠΗΓΗ : http://www.kavalapress.gr/

Δημοσιεύτηκε απο τον στις 29,Νοέμβριος, 2016, 12:09 μμ. στις Κατηγορίες HOT - ΕΙΔΗΣΕΙΣ, photos, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. Νπορείτε να παρακολουθείσετε τισ απαντήσεις επι του άρθρου απο RSS 2.0. Παρακαλούμε σχολιάστε το άρθρο...( ή αφήστε σύνδεσμο trackback)

Δώστε απάντηση

Προβεβλημένα Links

    Έυρεση στο Αρχείο

    με ημερομηνία
    με κατηγορία
    'Ευρεση με Google

    Photo Gallery





    Kατηγορίες
    blog καθημερινής ενημέρωσης alphafm.gr

    Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

    Όροι χρήσης :απαγορεύεται η χρήση όλων των εικόνων, βίντεο, ειδήσεων, ρεπορτάζ, γραφικών χωρίς την άδεια του alphafm.gr και χωρίς την αναφορά πηγής

    Στοιχεία Επικοινωνίας : Κολοκοτρώνη 20 - ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΤΚ 52100, 24670 26.945, apararas@gmail.com
    Copyright ©2008-2017 alphafm.gr