Social Media Marketing: Είναι στ’ αλήθεια βοήθεια;

 

Είναι στα αλήθεια βοήθεια. Για όλους αυτούς τους λόγους.

  1. Βοηθούν στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας.

Ακόμα και αν μια εταιρεία διατηρεί ιστοσελίδα χρειάζεται και τα Social Media, καθώς αυτά θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα και της ίδιας της ιστοσελίδας.

  1. Βοηθούν στην υψηλότερη κατάταξή σας κατά τη διαδικασία αναζήτησης.
    Μια εταιρεία που υπάρχει και στα Social Media, δείχνει αξιοπιστία στη Google, κάνοντάς την να την εμπιστευτεί περισσότερο και να την προβάλλει πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζητήσεων.
  1. Βοηθούν τους πελάτες σας να έρχονται σε επαφή μαζί σας.
    Οι πελάτες μέσω των
    Social Media διαβάζουν συνεχώς για την εταιρεία σας, επηρεάζονται ως προς τις αποφάσεις αγοράς και έτσι, αυξάνουν τις πωλήσεις τους.
  2. Βοηθούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Καθώς τα Social Media θεωρούνται μέσο άμεσο και πιο προσωπικό σε σχέση με μια ιστοσελίδα, οι πελάτες βρίσκουν ευκολότερα την όποια εταιρεία ψάχνουν και την προσεγγίζουν μέσω του πιο φιλικού μηνύματος, έναντι της πιο απρόσιτης και αυστηρής «φόρμας επικοινωνίας». Προσοχή όμως: για να λειτουργήσει αυτή η αμεσότητα, πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει υπεύθυνος για την παρακολούθηση της επικοινωνίας και απάντησης των μηνυμάτων.

  1. Βοηθούν στην προβολή της εταιρείας σας.
    Τα
    Social Media αποτελούν έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο για την προσέλκυση νέων πελατών, αλλά και για την αύξηση εμπιστοσύνης των ήδη υπαρχόντων.
  2. Βοηθούν στην ενίσχυση του Brand της εταιρείας σας.

Μέσω των Social Media μια εταιρεία έχει τη δυνατότητα να επιδεικνύει το ύφος και τον χαρακτήρα της στους πελάτες της και σε άλλους που τελικά θα γίνουν πελάτες της, αφού θα την γνωρίσουν. Προσοχή όμως και πάλι, διότι κι αυτό επιτυγχάνεται μονάχα αν κάποιος ασχολείται ενεργά με τον εμπλουτισμό της σελίδας, κάνοντάς την να ξεχωρίζει σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

  1. Βοηθούν στην διαχείριση φήμης της εταιρίας σας.
    Μια ευγενική απάντηση μέσω ενός μηνύματος και μάλιστα άμεσα ή μια λύση που παρέχεται ταχύτατα, δείχνει επαγγελματισμό και πραγματική εξυπηρέτηση πελατών κάτι που ο πελάτης εκτιμά, μεγαλώνοντας τη φήμη της εταιρείας σας. Και αυτό δεν θα σταματήσει ως αίσθηση μονάχα στον ίδιο, αλλά θα διαδοθεί και σε όσους επηρεάσει, ίσως μέσω των
    Social Media
  2. Βοηθούν στην αύξηση της εμπιστοσύνης προς την εταιρεία σας.
    Η ευκολία με την οποία ο οποιοσδήποτε μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία μέσω των
    Social Media, θα τον κάνει και να την εμπιστευτεί περισσότερο. Μια ενεργή στα Social Media εταιρεία, τελικά, γεννά εμπιστοσύνη στους πελάτες.
  3. Βοηθούν την εταιρεία να βλέπει τι ζητούν από αυτήν οι πελάτες της.
    Μέσω των σχολίων που αναρτώνται στα
    Social Media, οι εταιρείες μαθαίνουν άμεσα και καθημερινώς τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους πελάτες της. Αυτό την κάνει να λαμβάνει αποφάσεις, επίσης άμεσες που με τη σειρά τους θα λάβουν άμεσα σχόλια και πάλι απ’ την αρχή…

 

 

 

Δημοσιεύτηκε απο τον στις 22,Νοέμβριος, 2017, 7:36 πμ. στις Κατηγορίες HOT - ΕΙΔΗΣΕΙΣ, photos, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. Νπορείτε να παρακολουθείσετε τισ απαντήσεις επι του άρθρου απο RSS 2.0. Παρακαλούμε σχολιάστε το άρθρο...( ή αφήστε σύνδεσμο trackback)

Δώστε απάντηση







Πρόσφατα Άρθρα

Προβεβλημένα Links

  • DIKTYO1 TV VIDEO PORTAL

Έυρεση στο Αρχείο

με ημερομηνία
με κατηγορία
'Ευρεση με Google

Photo Gallery





Kατηγορίες
blog καθημερινής ενημέρωσης alphafm.gr

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Όροι χρήσης :απαγορεύεται η χρήση όλων των εικόνων, βίντεο, ειδήσεων, ρεπορτάζ, γραφικών χωρίς την άδεια του alphafm.gr και χωρίς την αναφορά πηγής

Στοιχεία Επικοινωνίας : Κολοκοτρώνη 20 - ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΤΚ 52100, 24670 26.945, apararas@gmail.com
Copyright ©2008-2017 alphafm.gr