Εκανε μήνυση αρνούμενος να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας!

Το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων μήνυσε ένας πολίτης στην Πάτρα επειδή οι υπάλληλοι αρνήθηκαν να παραλάβουν την αίτηση του για κατάθεση 1 ευρώ ως αντίτιμο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2013. Μεταξύ άλλων στη μήνυσή του αναφέρει ότι τα χρήματα για τα τέλη κυκλοφορίας το κράτος τα ζητάει αντισυνταγματικά και μάλιστα προκαταβολικά, ενώ όπως επισημαίνει πρόκειται για ανταποδοτικό τέλος και πρέπει να έχουν αντίκρισμα και στο οδικό δίκτυο.

 

Διαβάστε την μηνυτήρια αναφορά

ΠΡΟΣ
τον Κύριο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜ/ΚΩΝ ΠΑΤΡΩΝ
Κύριε Εισαγγελέα,
Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Ση Δευτέρα 19-12-2011 και ώρα 11.00 το πρωί προσήλθα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ΠΑΤΡΩΝ για να καταβάλω 1 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας 2013, που το κράτος τα ζητάει αντισυνταγματικά και μάλιστα προκαταβολικά. 2
Την μηνυτήρια αναφορά την υποβάλλω μόνον εγώ διότι για κάθε μηνυτή απαιτείται παράβολο υπέρ του Κράτους Δημοσίου 100 ευρώ και δεν έχω χρήματα. Με τα παράβολα αυτά το κράτος αποτρέπει τους πολίτες από την άσκηση των δικαιωμάτων μας για να βρούμε το δίκιο μας στη Τρίτη Συντεταγμένη Κρατική Εξουσία, τη δικαστική Εξουσία.
Στην αντισυνταγματική αυτή διάταξη τη προσβάλλουμε διότι παραβιάζει το ανθρώπινο δικαίωμά μας το προστατευόμενο από το άρθρο 6 στη Σύμβαση της Ρώμης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, και για το λόγο αυτό θα προσφύγουμε και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και θα ζητήσουμε καταλογισμό και ατομικά, στα υπεύθυνα πρόσωπα, π.χ. ατομικά στον Υπουργό Δικαιοσύνης ή ατομικά στον Υπουργό Οικονομικών και να σταματήσει πλέον αυτή η ατιμωρησία της πολιτικής κάστας του δικομματισμού που χρεωκόπησε τη χώρα μας και ήδη διέλυσε τη Κοινωνία μας.
Προσήλθα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, και ευγενικά απευθύνθηκα προς τη κυρία ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ που καθόταν εν υπηρεσία και της ζήτησα μπλοκ για να κάνουμε σύσταση παρακαταθήκης.
Η α’ μηνυόμενη ρώτησε τον λόγο, ως μη όφειλε. Δεν είχα τίποτα να κρύψω και της εξήγησα. Άλλωστε η ίδια ήταν και πέρυσι όταν με συμπολίτες κάναμε ακριβώς το ίδιο, κατάθεση ποσού 1 ευρώ υπέρ της Γ΄ Δ.Ο.Τ. Πατρών , για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων 2012.
Η μηνυόμενη μας είπε ότι δεν επιτρέπεται. Σης τόνισα ότι το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων συστάθηκε και υφίσταται ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο και δεν της πέφτει λόγος, δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα. Ανταπάντησε ότι υπάρχει εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών που της απαγορεύει να δεχθεί τη παρακαταθήκη, της ζήτησα την εγκύκλιο, και τότε αυτή κάνοντας κωλοτούμπα είπε ότι «έχει προφορική εντολή του Προϊσταμένου της». Τότε αυτή αμέσως σηκώθηκε από το γραφείο της και απευθυνόταν σε έμενα με οργίλο ύφος δεν με εξυπηρέτησε παρά το ότι συνεχώς της της έλεγα ευγενικά ότι διαπράττει παράβαση καθήκοντος και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ
τουλάχιστον μέχρι τις 13.00 που έφυγα από το χώρο.
Λόγω του αδιαχώρητου που δημιουργήθηκε και της καθυστέρησης αλλά και της δυσκολίας να συγκεντρωθούν ταχύτατα τα στοιχεία για τη σύνταξη της εξώδικης προσφοράς οι περισσότεροι πολίτες απεχώρησαν.
Έτσι μας ανάγκασαν και τους στείλαμε τη παρακάτω
εξώδικη προσφορά:
«ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ – ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΝΟΣ (1) ΕΥΡΩ ΜΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙ
ΠΡΟΣ
1. Τον Προϊστάμενο του ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΠΑΤΡΩΝ
2. Στον Διευθύντη Γ’ Δ.Ο.Υ. ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟ΢
ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗ
Εγώ που υπογράφω ονομαστικά στο τέλος της παρούσας, αναγράφοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου σας καταθέτω για τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας για το έτος 2012, ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ (1) ΕΤΡΩ, για τους εξής νόμιμους, βάσιμους, αληθινούς Λόγους:
1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στη Αχαΐα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα 70 εκ. ευρώ που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον 2 εκ. ευρώ επέστρεψε για δρόμους στην Κέρκυρα, με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο για τους πληρωτές του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., και εγω 4
είμαι που πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση και όχι να σας πληρώνουμε και από πάνω.
2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί μέρος τους δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου 3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.
5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα,
6) Διότι, ενώ οι μισθοί, οι συντάξεις και τα εισοδήματά μας μειώθηκαν, κατά 40 %-50% και κάποιους από εμάς μας κάνατε άνεργους, αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία.
7) Διότι, δεν έχω χρήματα να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με αυτοκίνητο το δε Δημόσιο – Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους μας άθλιους και ένα βασανιστήριο για κάθε οδηγό, και προκαλείτε ζημίες.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΑ
Για τις παραπάνω παράνομες και άδικες πράξεις σας για τη ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ να μη παραλάβετε το ένα (1) ευρώ και να μην εκδώσετε τα αντίστοιχα γραμμάτια διαπράττοντας ταυτόχρονα ΣΤΑΣΗ και παράνομη συμπεριφορά σας να αρνηθείτε την κατάθεση στο ταμείο Παρακαταθηκών 5
και Δανείων, άρνησή σας αναιτιολόγητη και βιντεοσκοπημένη και ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ, για τα οποία ρητά επιφυλάσσομαι να σας υποβάλλω εντός των ημερών μήνυση
σας προσφέρω με το παρόν εξώδικο ΕΝΑ (1) ΕΥΡΩ για το παρακάτω αυτοκίνητό
ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ
Ως έχετε νομική-δημοσιοϋπαλληλική υποχρέωση, δημόσια λειτουργία και όχι απλά υπάλληλοι, δηλαδή εφαρμόζοντας ως εκτελούντες πρώτα το Σύνταγμα, μετά το νόμο και καμία προφορική εντολή,
Να μου εκδώσετε ένα γραμμάτιο για το αυτοκίνητό μου στο οποίο να αναγράφεται η παραπάνω αιτιολογία την οποία επαναλαμβάνω:
1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στη Πάτρα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα 70 εκ. ευρώ που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον 2 εκ. ευρώ επέστρεψε για δρόμους στην Κέρκυρα, με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, και εμείς είμαστε που πρέπει να εισπράξουμε αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση και όχι να σας πληρώνουμε και από πάνω.
2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου 3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου. 6
4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.
5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα,
6) Διότι, ενώ οι μισθοί, οι συντάξεις και τα εισοδήματά μας μειώθηκαν, κατά 40 %-50% και κάποιους από εμάς μας κάνατε άνεργους, αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία.
7) Διότι, δεν έχω χρήματα να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με αυτοκίνητο το δε Δημόσιο – Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους μας άθλιους και ένα βασανιστήριο για κάθε οδηγό, και προκαλείτε ζημίες.
Σας καλούμε επίσης να μας καταβάλετε άμεσα τα έξοδα της παρούσας 150 ευρώ ΥΠΑ 23 %.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νομότυπα τη παρούσα στους παραπάνω, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ταυτόχρονα στην έκθεση επίδοσης.
Κέρκυρα 20 Δεκεμβρίου 2011
Ο παραπάνω εξωδίκως καταθέτων – διαμαρτυρόμενος – Καλών

Απόστολος Ζέρβας
Οι μηνυόμενοι παρέλαβαν το εξώδικο.

β) Στην συνέχεια προσήλθα και πάλι στο Γραφείο του ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ όπου ήταν η ίδια η Β’ μηνυόμενη ως εντεταλμένη δημόσια υπάλληλος. Της ζήτησα φύλλα για να κάνουμε σύσταση παρακαταθήκης και αυτή ρώτησε γιατί, της είπα ότι δεν την αφορά το γιατί, δεν έχει δικαίωμα να κρίνει για την ουσία της
διαφοράς και τη νομιμότατα της κατάθεσης και τελικά πήγαμε στο γραφείο αναπληρωτή διευθυντή Α΄ μηνυόμενος ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ , ο οποίος μας είπε ότι «το ΤΠΔ δεν είναι υπηρεσία του, και ότι ο Πρόεδρος του ΤΠΔ του είπε να μη παραλάβει τα ποσά και να μην εκδώσει γραμμάτια σύστασης». Σου τόνισα ευγενικά τόσον ο ίδιος όσο και η Υπάλληλος του ΤΠΔ είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ . Ότι δεν είναι απλοί υπάλληλοι αλλά ασκούν δημόσια λειτουργία και έχουν ορκιστεί να τηρούν το Σύνταγμα και τους Νόμους. Το παραδέχθηκε και είπε ότι κάνουν εξυπηρέτηση του ΤΠΔ Του είπα ότι αυτό δεν ευσταθεί γιατί το ΤΠΔ. είναι δημόσια Υπηρεσία. Ο Α΄ μηνυόμενος έφυγε πήγε στο γραφείο του και γύρισε με μία φωτοτυπία Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του κράτους για το χαράτσι της ΔΕΗ. Του είπα ότι η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ενός αναξιόπιστοι οργάνου, δεν έχει καμία αξία, διότι είναι υπάλληλοι του κράτους και κατά κανόνα κάνουν ότι τους ζητάει η κυβέρνηση και αυτό έκαναν και με το χαράτσι της ΔΕΗ γνωμοδοτώντας ότι πρέπει να κοπεί το ρεύμα των πολιτών όταν το πληρώνουν, μολονότι ο αρμόδιος Επίτροπος Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαντώντας σε ερώτηση απεφάνθη ότι δεν μπορεί να κοπεί το ρεύμα κανενός πολίτη. Βλ. έγγρ. αρ.
Πρόκειται για τη πλήρη κατάπτωση και τη πλήρη ανυποληψία του Νομικού Συμβουλίου του (Μνημονιακού) «Κράτους».
Επί δύο ώρες αρνούνταν να πράξουν το καθήκον τους και να εισπράξουν οιοδήποτε ποσό, έχοντας ήδη από δόλο προαποφασίσει
και τους αποστείλαμε το ποσό με εξώδικο με ταυτόχρονη νέα διαμαρτυρία.
Οι μηνυόμενοι αρνήθηκαν και πάλι να εισπράξουν τα ποσά καν να εκδώσουν γραμμάτια, ξεφτιλίζοντας το θεσμό που οι ίδιοι ορκίστηκαν να υπηρετούν και παραβιάζοντας τον ίδιο τον όρκο τους.
Μέχρι και τις 13.00 η υπάλληλος ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ, που ήταν υπηρεσία και ο αναπληρωτής διευθυντής ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, αρνήθηκαν να λειτουργήσουν ως δημόσιοι υπάλληλοι, αρνήθηκαν να εκτελέσουν το καθήκον τους και να γίνουν καταθέσεις στο ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων διότι είχαν τέτοιες προφορικές εντολές, χωρίς να μας δείξουν καμία γραπτή εντολή. Στην ουσία στασίασαν, κάνοντας οι ίδιοι οι κρατικοί υπάλληλοι ανυπακοή στο Σύνταγμα και στους Νόμους.
Β. ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΤΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Σα τέλη κυκλοφορίας είναι ανταποδοτικά, δηλαδή θεσπίστηκαν για να επανεπενδύονται στους δρόμου, δηλαδή να συντηρούνται οι δρόμοι κάθε τόπου, να μην έχουν λάκκους και κρατήρες, να υπάρχει ασφάλεια. Σο κράτος όπως εκπροσωπείται σε κάθε επίπεδο, μέχρι και τον «τελευταίο» δημόσιο υπάλληλο δεν έχει μόνον δικαιώματα είσπραξης και καταναγκασμού. Έχει και υποχρέωση διατήρησης, με τα εισπραττόμενα τέλη κυκλοφορίας σε ένα πολύ καλή κατάσταση δίκτυο δρόμων και κατασκευή νέων σύγχρονων, ευρωπαϊκών προδιαγραφών δρόμων.
Δ. ΕΝΑΡΜΟΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
1. Στη διάταξη του άρθρου 78 ΠΑΡ. 1 του Συντάγματος ορίζεται ότι «Κανένας φόρος δεν επιβάλλεται ούτε εισπράττεται χωρίς τυπικό νόμο που καθορίζει του υποκείμενο της φορολογίας και το εισόδημα, το είδος της περιουσίας, τις δαπάνες και τις συναλλαγές ή τις κατηγορίες τους, στις οποίες αναφέρεται ο φόρος».
2. Περαιτέρω, στη διάταξη του άρθρου 78 παρ. 4 του Συντάγματος προβλέπεται ότι «Στο αντικείμενο της φορολογίας, ο φορολογικός συντελεστής, οι απαλλαγές ή εξαιρέσεις από τη φορολογία και η απονομή των συντάξεων, δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο νομοθετικής εξουσιοδότησης».
στις ανωτέρω συνταγματικές διατάξεις ορίζονται τα αντικειμενικώς ουσιώδη στοιχεία του φόρου, ήτοι το υποκείμενο, το αντικείμενο και ο συντελεστής του φόρου, καθώς και οι φορολογικές απαλλαγές ή εξαιρέσεις, τα
οποία, μάλιστα, κατά ρητή επιταγή, δύνανται να ορίζονται μόνο με τυπικό νόμο και δεν μπορούν να αποτελούν αντικείμενο νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως (βλ. ΟλΑΠ 18/1994 Δίνη 1994.1264). Ειδικώς καθ’ όσον αφορά στο αντικείμενο του φόρου, η συνταγματική υποχρέωση καθορισμού του με τυπικό νόμο εκτείνεται και στον προσδιορισμό της φορολογικής βάσεως, δηλαδή του μεγέθους εκείνου, επί του οποίου υπολογίζεται ο φόρος.
Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας». σύμφωνα, δε, με τις διατάξεις των άρθρων 110&1 και 48&1 του Συντάγματος, η ανωτέρω θεμελιώδης συνταγματική διάταξη εξαιρείται των υποκειμένων σε αναθεώρηση ή αναστολή συνταγματικών διατάξεων.
Η διάταξη αυτή, η οποία βρίσκεται στο τμήμα Α’ του πρώτου μέρους του Συντάγματος, που φέρει τον τίτλο «Μορφή του Πολιτεύματος», δεν θεσπίζει «ατομικό δικαίωμα», αλλά χαρακτηρίζει το δημοκρατικό μας πολίτευμα ως ανθρωποκεντρικό, με θεμέλιο την αξία του ανθρώπου. Ο σεβασμός της αναγορεύεται σε ύπατο κριτήριο της εκφράσεως και δράσεως των οργάνων της Πολιτείας. στην αξία του ανθρώπου περιλαμβάνεται πρωτίστως η ανθρώπινη Προσωπικότητα, ως εσωτερικό συναίσθημα τιμής και ως κοινωνική αναγνώριση υπολήψεως. Με
βάση τη διάταξη αυτή του άρθρου 2, που δεν αποτελεί απλή διακήρυξη, αλλά κανόνα δικαίου συνταγματικού επιπέδου, η Πολιτεία, δηλαδή όλα τα πολιτειακά όργανα, οφείλουν όχι μόνο να «σέβονται», αλλά και να «προστατεύουν» την αξία αυτή, από προσβολές προερχόμενες από τρίτους, όταν ορισμένη πολιτειακή πράξη μειώνει ή καταργεί σε συγκεκριμένη περίπτωση την προστασία, που παρέχεται από την κοινή νομοθεσία . Αίροντας έτσι, στην περίπτωση αυτή, την γενικώς αναγνωρισμένη διασφάλιση της προσωπικότητας έναντι προσβολών κατ’ αυτής, η πράξη αυτή αντιβαίνει στο άρθρο 2~1 του Συντάγματος και οι πράξεις των μηνυομένων είναι ανίσχυρες ως αντισυνταγματικές αλλά και ποινικά κολάσιμες. Σα πράγματα δεν μεταβάλλονται και αν ακόμη θεωρηθεί ότι το άρθρο 2-1 ιδρύει ατομικό δικαίωμα, δεδομένου ότι στο ατομικό αυτό δικαίωμα περιλαμβάνεται
όχι μόνο η άμυνα κατά επεμβάσεων της πολιτειακής εξουσίας, αλλά και η αξίωση κατά της Πολιτείας για θετική ενέργεια προς αποτροπή προσβολών της αξίας του ανθρώπου από τρίτους, εις τρόπον, ώστε το περιεχόμενο του συγκεκριμένου ατομικού δικαιώματος να εμποδίζει τον νομοθέτη να υποβιβάσει σε συγκεκριμένη περίπτωση το υφιστάμενο επίπεδο προστασίας (βλ. ΟλΑΠ 40/1998 ΝοΒ 1999.752).
Ε. ΕΝΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΣΑ
Στις συγκεκριμένες υποθέσεις εφαρμόζεται ρητά η Σύμβαση της Ρώμης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η οποία προστατεύει τα δικαιώματά μας και μας προστατεύει από τις αυθαίρετες επεμβάσεις και καταναγκασμούς της κρατικής εξουσίας, όπως με νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, την οποία θα σας καταθέσουμε αργότερα.
΢Σ. Η ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΙΔΡΥΣΗ , ΡΟΛΟΣ, ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ
Ζ. ΕΓΚΛΗΜΑΣΑ ΠΟΤ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΜΗΝΤΟΜΕΝΟΙ
Οι μηνυόμενοι από κοινού και από δόλου ενεργούντες, αυτοί και όσοι /ες άλλοι/ες αποκαλυφθούν από τη προανάκριση διέπραξαν τα ποινικά εγκλήματα με τις παραπάνω πράξης και παραλείψεις: 11
1. της παράβαση καθήκοντος, 2. Σης απάτης, 3. της εκβίασης, της ψευδορκίας, 5. της καταπίεσης, 6. της απιστίας σχετικά με την υπηρεσία, της παρότρυνσης υφισταμένων και ανοχής.
Η. Οι ψευτιές και οι παλινωδίες των Μνημονιακών Κυβερνήσεων
Ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης (σημερινός γιατί οι υπουργοί Δικαιοσύνης αλλάζουν σαν τα πουκάμισα) πρόσφατα χαρακτήρισε ως ΣΤΑΣΗ , τη τρίωρη στάση εργασίας των Δικαστών, οι οποίοι κατέβαιναν από την έδρα στις 12 μ. διαμαρτυρόμενοι για τη μείωση αποδοχών τους, η οποία οδηγεί καθόσον ο Δικαστής , με βάση το Σύνταγμα, ως ασκών τη Τρίτη Συντεταγμένη Κρατική Εξουσία, πρέπει να είναι καλά αμειβόμενος για να είναι ανεξάρτητος, αδέσμευτος από κάθε κέντρο εξουσίας και οικονομικής επιρροής και από κάθε κύκλωμα. Πίεσαν τον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, τον οποίο οι ίδιοι διόρισαν, και απείλησε πειθαρχικές διώξεις κατά των Δικαστών και έτσι οι Δικαστές σταμάτησαν τις 3ωρες στάσεις εργασίας.
Άλλη μία απόδειξη ότι τη Δικαιοσύνη, με κυρία ευθύνη των κυβερνήσεων, δεν την αφήνουν να είναι ανεξάρτητη.
Στην υπό κρίση υπόθεση η ίδια η Μνημονιακής κατεύθυνσης Κυβέρνηση, με τους υπαλλήλους της στο ΤΠΔ ΠΑΤΡΩΝ έκανε Στάση, έκανε ανυπακοή, κατήργησαν τον εαυτό τους.
Είναι αντίσταση απέναντι στο θράσος, στην αλαζονεία, της εκτελεστικής και φορολογικής εξουσίας όπως, επιτάσσει το άρθρο 120 του Συντάγματος.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Για όσους άλλους προσθέσω και όσα νεώτερα τεκμήρια σας καταθέσω αλλά Και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου
ΜΗΝΥΩ
Σους παραπάνω
Και ΖΗΤΩ
Ση ποινική δίωξη και τιμωρία τους
Δηλώνω παράσταση Πολιτικής Αγωγής για το ποσό των 30 Ευρώ, για την ηθική βλάβη από 50.000 € που υπέστην για κάθε ένα αδίκημα σε βάρος μου, με τη ρητή επιφύλαξη το υπόλοιπο ποσό από 49.970 € να το ζητήσω με τακτική αγωγή από τα αστικά δικαστήρια.
Μάρτυρες προς υποστήριξη της κατηγορίας προτείνω τους εξής:
ΚΑΡΤΕΡΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΤΟΥ ΦΩΤΙΟΥ
ΠΑΡΙΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
ΠΑΤΡΑ 27/12/2012
ΜΕ ΤΙΜΗ Ο ΥΠΟΒΑΛΩΝ ΤΗΝ ΜHΝYΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΖΕΡΒΑΣ – airetikosonair.blogspot.gr

Δημοσιεύτηκε απο τον στις 29,Δεκεμβρίου, 2012, 6:12 μμ. στις Κατηγορίες HOT - ΕΙΔΗΣΕΙΣ, photos, ΕΛΛΑΔΑ, ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ. Νπορείτε να παρακολουθείσετε τισ απαντήσεις επι του άρθρου απο RSS 2.0. Παρακαλούμε σχολιάστε το άρθρο...( ή αφήστε σύνδεσμο trackback)

Δώστε απάντηση










Πρόσφατα Άρθρα

Προβεβλημένα Links

  • DIKTYO1 TV VIDEO PORTAL

Έυρεση στο Αρχείο

με ημερομηνία
με κατηγορία
'Ευρεση με Google

Photo Gallery




Κατηγορίες
blog καθημερινής ενημέρωσης alphafm.gr

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Όροι χρήσης :απαγορεύεται η χρήση όλων των εικόνων, βίντεο, ειδήσεων, ρεπορτάζ, γραφικών χωρίς την άδεια του alphafm.gr και χωρίς την αναφορά πηγής

Στοιχεία Επικοινωνίας : Γ΄ Σεπτεμβρίου 14 - ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΤΚ 52100, 24670 26.945, pararas@diktyo1.gr
Copyright ©2008-2017 alphafm.gr