Σοβαρές καταγγελίες από τον Γιάννη Γρατσία για τις δυο προηγούμενες διοικήσεις των ΚΤΕΛ Καστοριάς.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ » Κατηγορούμενος για κακούργημα ο Γρατσίας »

Παρανομίες,υπεξαιρέσεις,προσλήψεις παράνομες και κακοδιαχείριση καταγγέλλει μέσα από τον Alpha 94,7 ο π. πρόεδρος των υπεραστικών λεωφορείων Γ. Γρατσίας μιλώντας για τον χθεσινό άγριο καυγά.

Σε παρέμβαση του ο πρόεδρος Κ. Καρανικολόπουλος μεταξύ άλλων είπε » δεν μιλώ με τον Γρατσία που είναι κατηγορούμενος για κακούργημα»

Ακούστε ολόκληρη την σημερινή συνέντευξη στην εκπομπή του Αντ. Παραρά » ΡΟΗ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ»

 

Δημοσιεύτηκε απο τον στις 16,Ιανουαρίου, 2013, 12:55 μμ. στις Κατηγορίες HOT - ΕΙΔΗΣΕΙΣ, photos, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. Νπορείτε να παρακολουθείσετε τισ απαντήσεις επι του άρθρου απο RSS 2.0. Παρακαλούμε σχολιάστε το άρθρο...( ή αφήστε σύνδεσμο trackback)

15 σχόλια για “Σοβαρές καταγγελίες από τον Γιάννη Γρατσία για τις δυο προηγούμενες διοικήσεις των ΚΤΕΛ Καστοριάς.”

  1. Zhshs

    Πάντως ένα ξέρω όσοι είναι εκει μέσα με γνωστούς μπήκαν, ή λόγο οτι είναι σόϊ της οικογένειας ή ότι άλλο προκύψει απο τον περίγυρό τους.. Δεν πληρούν καμία προϋπόθεσή περί τουριστικών επαγγελμάτων όπως προβλέπεται κανονικά. Αν μπεί στο λεωφορείο κανένας ξένος σε πληροφορώ οτι το 80% ούτε να τους μιλήσει δε θα ξέρει..Τέλος πάντων το γνωρίζουμε πολύ καλα το χάλι των ΚΤΕΛ (πίστεψέ το έχω ψάγμένο καλά). Όταν είχα πάει και είχα δηλώσει το βιογραφικό για οδηγός μου είχαν πει δεν υπάρχουν θέσεις και αμέσως μετά εμφανίστηκαν 4 νέα πρόσωπα. Ε αυτό με εκνεύρισε και έψαξα .. και όσο ψάχνεις ανακαλύπτεις..και είναι πολλά τα καλούδια..

  2. bainy

    Tα δρομολογια αθηνα και θεσσαλονικης ειναι απολυτος κερδοφορα.4.5 εκατομυρια τζιρο ετησιος απο που το κανουν.μην τους καψουμε και το χαλι.πως αγορασαν αλλωστε και λεωφορεια 400χιλιαδων.οσο για της προσληψεις τις παρανομες και τις αλλες παρανομιες και τα σκανδαλα το λογο εχει ο εισαγγελεας που ιδει εχει αρχισει και απαγγειλει κατηγοριες.σημειωσει ο σταυροπουλος δικαζεται τον μαρτιο σε βαθμο κακουργηματος.α οσο αναφορα τον γρατσια σας ενημερωνω απο πληροφοριες οτι προχθες βγηκε το βουλευμα ουτε για κακουργημα κατηγορητε ουτε για τιποτα.ας κρηφτουν οι σηκοφαντες του που το μονο που κανουν τρια χρονια ειναι να του τα κανουν αερα τα πανια του θελω να πω

  3. PortoS3

    Και κάτι τελευταίο. Η γραμμή Αθήνα μόνο »αφρόκρεμα» δεν είναι….ζημιάρα είναι φιλε. Τα ξέρω από μέσα από φιλαράκι μου που δουλέυει εκεί. Και γενικά οι ιδιοκτήτες χασούρα έχουν μιας και τα πετρέλαια είναι φωτιά και οι επιβάτες λίγοι (αυτά να τα ακούν οι οδηγοί και να φέρονται καλύτερα στους πελάτες από τους οποίους πληρώνονται)
    Όσο για τις προσλήψεις που είπες πραγματικά δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να λάβω θέση. Αλλά αν ξέρεις ποια ήταν τα διαδικαστικά που δεν τηρήθηκαν και οδήγησαν σε παρανομίες καλό θα ήταν να ενημερώσεις τους αναγνώστες (το εννοώ). Για να μιλάμε συγκεκριμένα και να μην θεωρηθεί ότι πετάμε »φωτοβολίδες» προς εντυπωσιασμό.

  4. PortoS3

    Φίλε/Φίλη Bainy.
    Το ΚΤΕΛ γενικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ υποχρεωμένο διότι (το λέω για πολλοστή φορά) είναι ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (δηλ ιδιώτες ιδιοκτήτες λεωφορείων-μέτοχοι της ΑΕ). Επίσης σε όποια (άγονα και μη) χωριά πάει, δεν παίρνει καμία επιδότηση από το κράτος (ούτε φυσικά για κανέναν προορισμό πλην την μεταφορά των μαθητών όπου το κράτος χρωστάει παρεπιμπτόντως κάτι εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για την μεταφορά τους).
    Για να σου εξηγήσω λοιπόν εν συντομία την διαδικασία, το ΚΤΕΛ κάθε χρόνο υποβάλλει στην αρμόδια Νομαρχία (τώρα περιφέρεια) τις προτάσεις του για ποια χωριά σκοπέυει να εξηπηρετήσει (πάντα φυσικά κοιτώντας την »εμπορικότητα» του προορισμού και ΟΡΘΩΣ κατ εμέ το πράττει). Στη συνέχεια η Περιφέρεια είτε εγκρίνει ως έχει το ΄΄πρόγραμμα΄΄ είτε -αν διαφωνεί και μόνο τότε και αιτιολογημένα – μπορεί να ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ το ΚΤΕΛ να εντάξει στο πόγραμμα του και κάποιο άλλο χωριό (και όπως συνήθως γίνετε) το οποίο δεν ήταν στον αρχικό σχεδιασμό. Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έπρεπε το ΚΤΕΛ να πηγαίνει σε ΚΑΘΕ χωριό. Δεν πηγαίνει όμως.
    Αυτά τα ολίγα προς ενημέρωση ώστε να μην λέμε γενικότητες και να μιλάμε συγκεκριμένα.
    Υ.Γ Όταν θα σπάσει το μονωπόλιο τότε να δεις που δεν θα πηγαίνει κανένα λεοφωρείο σε κανένα χωριό παρά μόνο με επιδότηση από τον κρατικό κουρβανά…
    Αυτά το ολίγα και δεν επανέρχομαι στο συγκεκριμένο θέμα

  5. bainy

    τις τιμες των εισητηριων τις καθοριζει το υπουργειο μεταφορων.οσο για τα κομμενα δρομολογια ειναι υποχρεωμενο το κτελ να πηγαινει στα αγονα χωρια ειναι υποχρεωση τους εφοσον εχουν κατα αποκλειστηκοτητα και τις αφροκρεμες γραμμες θεσνικη αθηνα.οσο για τις προσληψεις απο οσο γνωριζω ειναι οι τελευταιες παρανομες αφου δεν τηριθηκαν τα διαδικαστηκα που προβλεποταν.απολυτο σωστο το παραδειγμα καταντιας και συγκρισης ελληνικου κρατους και κτελ.πελατιακη σχεση πολιτων και πολιτειας.

  6. PortoS3

    Φϊλη Kastoriani συμφωνώ εν μέρει μαζί σου. Πρώτος εγώ είπα ότι την έχουν δει πιλότοι. Είναι αγενέστατοι (οι περισσότεροι εκτος ελαχίστων εξαιρέσεων) προς τους πελάτες, αντί να μας έχουν στο »γλείψιμο» και απόρώ πως νομίζουν ότι είναι και κάτι.
    Όσο αφορά τώρα τα δρομολόγια δεν ξέρω αν είναι άβολα. Μπορεί και να έιναι. Αλλά και σε κάποια χωριά το να περνάει λεωφορίο με μηδέν επιβάτες απλά για να λέει »καλημέρα» την πλατεία του χωριού…με συγχωρείς αλλά καλά κάνουν και δεν εξυπηρετούν. Είναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ δικαίου και ο μέτοχος-ιδιοκτήτης δεν βάζει λεφτά για να πηγαίνει το λεωφορείο απλά για να πηγαίνει. Ας το στηρίξει ο κόσμος ή ας δώσει επιδότηση το κράτος και ας πηγαίνει το λεωφορείο και για »καλυνήχτα» στην πλατεία του κάθε χωριού.
    Όσο για τις προσλήψεις απλά διαφώνησα στο »αγγελίες». Ο μέτοχοι ιδιοκτήτες καλά κάνουν και προσλαμβάνουν όποιον θέλουν αφού από την τσέπη τους βγαίνουν τα χρήματα (και ότι περισσέψει, αν περισσέψει θα πάρουν) . ¨Οπότε ούτε υποχρεωμένοι είναι να βάλουν αγγελίες όυτε δημόσιο διαγωνιμό να κυρήξουν..Όσο για τις ξένες γλώσσες εντάξει…ένα δίκο το έχεις αλλά ας μην είμαστε και υπερβολικοί…πόσες φορές δηλαδή ήρθαν αγγλοι γάλλοι πορτογάλοι δηλαδή για να κλείσουν λεωφωρείο και να κάνουν εκδρομή στα του νομού αξιοθέατα????
    Τέλος φίλη Αλεξία πίστεψε με οι μόνοι που δεν καθορίζουν τις τιμές των εισητηρίων είναι οι ιδιοκτήτες. Για τα άλλα που λες δεν ξέρω και δεν μπορώ να πάρω θέση.
    Φιλικά

  7. ΦΙΛΑΛΗΘΗΣ

    ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΡΑΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΚΤΕΛ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΚΑΡΤΕΛ ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.

  8. kastoriani

    PortoS3 όταν τα άτομα που είναι σε κάποιες θέσεις δεν αξιολογούνται και δεν έχουν τα προσόντα (πχ. υπάλληλος του γραφείου τουρισμού δεν ξέρει ξένες γλωσσες) περιμένεις να προκόψουν τα κτελ και κάθε επιχείρηση. τα δρομολόγια επίσης είναι άβολα και δεν εξυπηρετείται ο κόσμος, οι οδηγοί νομίζουν ότι είναι σε κανένα διαστημόπλοιο, είναι αγενείς και ειρωνικοί, ελάχιστοι είναι ευγενικοί. όσο για τις τιμές, ας μη σχολιάσω καλύτερα…

  9. ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΦΑΓΩΝΟΝΤΑΙ……

  10. Alexia

    μαλιστα,
    μπορεις να μου πεις ομως γιατι ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΣΑΑΑΑΑ χρονια ανεβαζαν την τιμη των εισητηριων (και στα ΚΤΕΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ)
    με την δικαιολογητικο πως ανεβαινε το πετρελαιο κινησης και τωρα που εξισωθηκε το πετρελαιο κινησης με το θερμανσης
    ανεβηκαν τα εισητηρια ενω σε άλλους νομους γειτονικους
    μείωσαν ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ?!?!?!?

  11. PortoS3

    Αλεξία δεν διαφωνώ ότι τα εισητήρια έιναι πανάκριβα, αλλά την τιμή δεν την καθορίζουν τα ΚΤΕΛ αλλά καθορίζονται από νόμο του κράτους καθώς και οι όποιες αυξήσεις. Καλό είναι να ενημερωνόμαστε πριν γράφουμε κάτι, γιατί ο τρόπος που το γράφεις (αν δεν κάνω λάθος) είναι λες και φταίνε τα κτελ για τις τιμές των εισητηρίων.
    Το ότι πολύ από τους οδηγούς εκεί πέρα νομίζουν ότι πιλοτάρουν αεροσκάφη και τους βλέπεις και με υφάκι λες και είναι γιατροί, είναι αλήθεια και σωστά όπως λες αν φύγουν οι πελάτες να δούμε πως θα το παιζουν

  12. Alexia

    οταν θα φυγει η νεολαια απο την καστορια θα δουμε τα κοκορια ποσο θα μαλωνουν για τα ΚΤΕΛ…

  13. Alexia

    και τα εισητηρια ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ !!!

  14. PortoS3

    Και τι είναι ρε κοπελιά τα κτελ? Δημόσιο για να κάνει προκυρήξεις? Μη τρελαθούμε κιόλας….
    Εγώ δεν γνωρίζω κανέναν τους. Αναρωτιέμαι όμως…πρώην πρόεδρος…χμμμ μήπως χάθηκε η παλιά η κουτάλα από τον πρώην και δεν θέλουν να την χάσουν οι νυν και καβγαδίζουν?????
    Λέω ρε παιδί μου..

  15. kastoriani

    δίκιο έχει ο γρατσίας, πολύ βύσμα στο κτελ, πως μπήκαν όλοι αυτοί; με γνωστούς κτλ., ; έβαλαν κάποια αγγελία για πρόσληψη; τα δρομολόγια τα έχουν ελαττώσει σε μεγάλο βαθμό και ο κόσμος δεν εξυπηρετείται

Δώστε απάντηση









Πρόσφατα Άρθρα

Προβεβλημένα Links

  • DIKTYO1 TV VIDEO PORTAL

Έυρεση στο Αρχείο

με ημερομηνία
με κατηγορία
'Ευρεση με Google

Photo Gallery




Κατηγορίες
blog καθημερινής ενημέρωσης alphafm.gr

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Όροι χρήσης :απαγορεύεται η χρήση όλων των εικόνων, βίντεο, ειδήσεων, ρεπορτάζ, γραφικών χωρίς την άδεια του alphafm.gr και χωρίς την αναφορά πηγής

Στοιχεία Επικοινωνίας : Γ΄ Σεπτεμβρίου 14 - ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΤΚ 52100, 24670 26.945, pararas@diktyo1.gr
Copyright ©2008-2017 alphafm.gr