Χορηγίες ΟΠΑΠ: Λίστα με τα «αγαπημένα» ΜME του Οργανισμού

Λίστα με τα Μέσα που ο ΟΠΑΠ συμπαθεί ιδιαιτέρως αποκάλυψε σήμερα η «Ελευθεροτυπία». Στο άρθρο της Αριστέας Μπουγάτσου αναφέρονται εφημερίδες και ιστοσελίδες που επιλέχθηκαν από τον Οργανισμό με κριτήρια… στοργής.

Τα ποσά κόβουν την ανάσα, ενώ τα περισσότερα από τα επιλεγμένα Μέσα των χορηγικών συμβάσεων (όχι διαφημίσεων) του ΟΠΑΠ, ουδέποτε κατέκριναν τα έργα και τις ημέρες του Οργανισμού, αλλά πολλάκις επαίρεσαν τις επιλογές του για απευθείας αναθέσεις συμβάσεων (Ιντραλοτ, Egon Zehnder κλπ) ή τις δράσεις του για την προώθηση των αθλημάτων.

Χαρακτηριστικά, το άρθρο αναφέρει πως «Τους τελευταίους μήνες του 2011 η διοίκηση Σπανουδάκη φρόντισε να περάσει ομοφώνως βασικές χορηγικές συμβάσεις για το 2012. Από την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της 16ης Δεκεμβρίου 2011 του ΟΠΑΠ εδόθη η ευκαιρία για Χορηγίες και σε διαδικτυακά μέσα, τα οποία φαίνεται ότι έχουν επιλεγεί όχι με βάση κάποια κατάταξη τους, αλλά με βάση μια προτιμησιακή-επιλεκτική τακτική».

«Πρωταθλητές των χορηγιών (τα ποσά είναι άνευ ΦΠΑ) είναι η Nova sports με 7.500.000 ευρώ (ειδικό αθλητικό κανάλι), ο ANTENNA TV με 1.ΟΟΟ.ΟΟΟ ευρώ, ο όμιλος της «Καθημερινής»-ΣΚΑΪΤν-ΣΚΑΪ Ρ/skai.gr-Metropolis με 965.000 ευρώ, η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με την ιστοσελίδα της (protothema.gr) με 650.000 ευρώ, η εφημερίδα «Real» και η ιστοσελίδα της (real.gr) με 500.000 ευρώ, ο όμιλος «Εθνος»-«Ημερησία» με 750.000 ευρώ, με τον οποίο ο ΟΠΑΠ υποτίθεται ότι βρίσκεται σε χρόνια αντιδικία, επειδή ο πρώτος παραβίασε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ διαφημίζοντας ανταγωνιστές του.
Καλοπληρωμένες χορηγίες έλαβαν μέχρι και κομματικές εφημερίδες, όπως είναι η «Αυγή» και ο «Ριζοσπάστης», από 100.000 ευρώ εκάστη, η νεοπαγής «Δημοκρατία» 100.000 ευρώ, αλλά τις ξεπερνά όλες η εφημερίδα «Αποψη», η οποία έλαβε 120.000 ευρώ.
Με δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιχορηγούνται έντυπα του ειδικού τύπου του στοιχήματος.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι χορηγίες στην εφημερίδα 12X & 12ΧΜΠΟΥΚ με 203.252 ευρώ, στην εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΣΤΗΛΗ/ΠΡΟΓΝΩΣΠΟΡ/ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με το ποσόν των 203.252 ευρώ.
Από τα ενημερωτικά sites το μεγαλύτερο ποσό χορηγίας κατευθύνεται στη zougla.gr, 150.000 ευρώ, ακολουθεί η οικονομική ιστοσελίδα capital.gr με 121.951 ευρώ, το newsbeast.gr με 100.000 ευρώ κ.λπ.
Εντύπωση προκαλεί η σταθερή επί χρόνια επιχορήγηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, μέχρι πρότινος κομματικού καναλιού του ΛΑΟΣ».

Δημοσιεύτηκε απο τον στις 18,Ιανουαρίου, 2013, 1:39 πμ. στις Κατηγορίες HOT - ΕΙΔΗΣΕΙΣ, photos, ΕΛΛΑΔΑ, ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ. Νπορείτε να παρακολουθείσετε τισ απαντήσεις επι του άρθρου απο RSS 2.0. Παρακαλούμε σχολιάστε το άρθρο...( ή αφήστε σύνδεσμο trackback)

Δώστε απάντηση









Πρόσφατα Άρθρα

Προβεβλημένα Links

  • DIKTYO1 TV VIDEO PORTAL

Έυρεση στο Αρχείο

με ημερομηνία
με κατηγορία
'Ευρεση με Google

Photo Gallery




Κατηγορίες
blog καθημερινής ενημέρωσης alphafm.gr

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Όροι χρήσης :απαγορεύεται η χρήση όλων των εικόνων, βίντεο, ειδήσεων, ρεπορτάζ, γραφικών χωρίς την άδεια του alphafm.gr και χωρίς την αναφορά πηγής

Στοιχεία Επικοινωνίας : Γ΄ Σεπτεμβρίου 14 - ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΤΚ 52100, 24670 26.945, pararas@diktyo1.gr
Copyright ©2008-2017 alphafm.gr