ΔΕΗ: Καλέστε στο 11770 για τον διακανονισμό των οφειλών σας

Τηλεφωνική υπηρεσία από την εταιρεία.

Ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο οι πολίτες που έχουν ενταχθεί στα σχετικά προγράμμματα διακανονισμού οφειλών.

Και τηλεφωνικά θα μπορούν πλέον οι καταναλωτές να προχωρούν σε διακανονισμό των οφειλών τους προς τη ΔΕΗ καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής στο πενταψήφιο 11770 που θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της επιχειρήσης οι πολίτες που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα διακανονισμού οφειλών με άτοκες δόσεις και όρους που εξαρτώνται από το βαθμό συνέπειας του πελάτη, ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο.

Για την εφαρμογή του προγράμματος οι πελάτες της ΔΕΗ κατηγοριοποιούνται σε έξι βαθμίδες, ανάλογα με το ιστορικό τους:

- Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς.
- Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς.
- Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού.
- Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών.
- Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους και Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.

Υπενθυμίζεται ότι η η επιχείρηση έθεσε σε εφαρμογή στις αρχές του 2013 ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για τους ευάλωτους καταναλωτές.

Έτσι, η εικόνα για τους διακανονισμούς διαμορφώνεται ως εξής:

-Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας»* 1, 2 και 3 η κάθε άτοκη δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το τέλος ακινήτων. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή Euro 2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό Euro 200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των Euro 50.

-Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

-Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων.

-Δεν γίνεται διακοπή ρεύματος λόγω χρέους στους ευάλωτους πελάτες όχι μόνο τους επτά μήνες που προβλέπει ο νέος Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (Νοέμβριο με Μάρτιο και Ιούλιο με Αύγουστο ), αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Τέλος, για τους καταναλωτές που δεν πληρούν τα κριτήρια ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών η ΔΕΗ προσφέρει διακανονισμό έως 12 μηνιαίων δόσεων, πάντα σε συνάρτηση με το ιστορικό συνέπειας του πελάτη. Υπενθυμίζεται ότι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών (περιλαμβάνονται και όσοι εντάσσονται στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο)εντάσσονται οικιακοί πελάτες και μόνο για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της κύριας κατοικίας τους, εφόσον είναι άτομα χαμηλού εισοδήματος, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, μακροχρόνια άνεργοι, άτομα με αναπηρία, άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης και υπερήλικες, με βάση συγκεκριμένα εισοδηματικά κριτήρια και όρια τετραμηνιαίας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για κάθε κατηγορία. Μέχρι στιγμής στο ΚΟΤ έχουν ενταχθεί περισσότερου από 400.000 καταναλωτές.

Δημοσιεύτηκε απο τον στις 23,Νοεμβρίου, 2013, 5:18 μμ. στις Κατηγορίες HOT - ΕΙΔΗΣΕΙΣ, photos, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ. Νπορείτε να παρακολουθείσετε τισ απαντήσεις επι του άρθρου απο RSS 2.0. Παρακαλούμε σχολιάστε το άρθρο...( ή αφήστε σύνδεσμο trackback)

Δώστε απάντηση









Πρόσφατα Άρθρα

Προβεβλημένα Links

  • DIKTYO1 TV VIDEO PORTAL

Έυρεση στο Αρχείο

με ημερομηνία
με κατηγορία
'Ευρεση με Google

Photo Gallery




Κατηγορίες
blog καθημερινής ενημέρωσης alphafm.gr

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Όροι χρήσης :απαγορεύεται η χρήση όλων των εικόνων, βίντεο, ειδήσεων, ρεπορτάζ, γραφικών χωρίς την άδεια του alphafm.gr και χωρίς την αναφορά πηγής

Στοιχεία Επικοινωνίας : Γ΄ Σεπτεμβρίου 14 - ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΤΚ 52100, 24670 26.945, pararas@diktyo1.gr
Copyright ©2008-2017 alphafm.gr