AMUSE – Βασίλης Μεντζελόπουλος : Το Event Marketing στην Ελλάδα

Μάθετε πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ εκδηλώσεων και εμπνευστείτε από τις αποτελεσματικές στρατηγικές και ιδέες της Amuse Concept Events!

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ AMUSE

Η κύρια λειτουργία του Event Organizer Marketing είναι η δημιουργία εταιρικών και προϊοντικών αξιών με καινοτόμες ιδέες, για την επίτευξη των στόχων μιας Εταιρείας ή ενός Οργανισμού. Το Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων για την Amuse Concept Events μπορεί να αποτελέσει έναν εξαιρετικό τρόπο προώθησης και αποκόμισης πληθώρας οφελών, όπως η αναγνωσιμότητα μας επιχείρησης, η αύξηση των πωλήσεων, η βελτίωση του ηθικού των εργαζομένων, η προώθηση ενός προϊόντος και πολλά άλλα λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ Κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟ;

Ο κ. Βασίλειος Μεντζελόπουλος, Event Architect, και Managing Director της Εταιρείας Amuse Concept Events μας εξηγεί τα βασικά χαρακτηριστικά του Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων.

«Η στρατηγική του Event Marketing λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος χρησιμοποιείται, όταν μια εταιρεία οργανώνει μια εκδήλωση για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Η εκδήλωση αυτή μπορεί να αφορά από online webinars ή live streams, έως εμπορικές εκθέσεις και συνέδρια. Το είδος της εκδήλωσης που διοργανώνεται εξαρτάται από τους επιχειρηματικούς στόχους και επιθυμίες του κάθε οργανισμού ή εταιρείας».

  1. ΑΥΞΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ BRAND ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ AMUSE

Ο κ. Βασίλειος Μεντζελόπουλος της Amuse Concept Events, μας συμβουλεύει: Κατά τη φιλοξενία μιας εκδήλωσης, φροντίστε να την προωθήσετε σωστά. Η  σωστή προώθηση στα ΜΜΕ και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να προσελκύσει κοινό και να ενημερώσει για τα events που λαμβάνουν χώρα. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν στρατηγικές προώθησης που περιλαμβάνουν: Email Marketing, Event websites, διαφημίσεις, Social Media Marketing και Search Engine Optimization.  Οι εκδηλώσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για  ανακαλύψει το κοινό το brand σας και να διαφημίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, είτε αυτοπροσώπως είτε στο διαδίκτυο.

  1. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ

Εάν η εκδήλωσή σας λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος επικεντρώνεται γύρω από ένα συγκεκριμένο νέο προϊόν ή υπηρεσία, θα πρέπει να γίνει στόχευση ατόμων που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτό. Για παράδειγμα σύμφωνα με την Amuse Concept Events, εάν σκοπεύετε να προωθήσετε ένα συμπλήρωμα διατροφής, θα πρέπει να στοχεύσετε άτομα που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την φυσική κατάσταση και φροντίζουν για την υγεία τους. Αντίστοιχα ένα fashion event θα πρέπει να απευθύνεται σε άτομα που ασχολούνται εν γένει με τη μόδα και την αισθητική. Ο περιορισμός της εκδήλωσής σας σε άτομα με το συγκεκριμένο προφίλ θα την βοηθήσει να παράγει καλύτερα αποτελέσματα.

  1. ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΕΣΩΝ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ AMUSE

Η φιλοξενία εκδηλώσεων δίνει τη δυνατότητα συνάντησης και αλληλεπίδρασης απευθείας με τους ήδη υπάρχοντες, αλλά και με μελλοντικούς πιθανούς πελάτες ή συνεργάτες. H Amuse, για παράδειγμα, ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του ετήσιου Παγκοσμίου Συνεδρίου της BNI (Business Network International), με την παρουσία πάνω από 2.500 ιδιοκτητών επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο. O ρόλος της ήταν η ανάληψη του συνόλου του concept της επικοινωνίας, εικαστικών και εφαρμογών του συνεδρίου σε επίπεδο διοργάνωσης, καθώς και ο σχεδιασμός και η εκτέλεση ενός κεντρικού Stage και 6 παράλληλων δράσεων. Το Networking και η ένωση των επιχειρηματιών τοπικά και διεθνώς με στόχο την ανάπτυξή τους ήταν η έμπνευση για να δημιουργηθούν billboards με μηνύματα, σημεία συνάντησης για τους συνέδρους, καθώς και concept για την παρότρυνσή τους σε συγκεκριμένες δράσεις.

Τέτοιου είδους εκδηλώσεις λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος δημιουργούν αξέχαστες εντυπώσεις για τους συμμετέχοντες και δημιουργούν σχέσεις συνεργασίας που δεν μπορούν να σχηματιστούν μέσω οποιουδήποτε άλλου είδους μάρκετινγκ.

  1. ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ Κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟ

Για την Amuse Concept Events,  οι εκδηλώσεις παρέχουν ευκαιρίες για αύξηση των πωλήσεων, επιτρέποντας στους πελάτες να γνωρίσουν καλύτερα μια επιχείρηση.

Η πρόσφατη παραγωγή της εκδήλωσης Taste of Athens,  που έγινε στο Ζάππειο, προσέλκυσε πάνω από 10.000 επισκέπτες. Οι  καλεσμένοι μπορούσαν να γευτούν ένα ειδικό μενού που περιελάμβανε γαστρονομικά πιάτα, κοκτέιλς, βραβευμένες ετικέτες οίνου και ιδιαίτερες μπίρες. Η Amuse ανέλαβε τη σχεδίαση και την υλοποίηση των pop up kiosks 14 ελληνικών εστιατορίων, που λειτούργησαν αυτόνομα ως εστιατόρια.  Επιπροσθέτως, σχεδιάστηκαν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι που έδωσαν τη δυνατότητα στους παρευρισκόμενους να περιηγηθούν στα περίπτερα food and beverage εταιρειών και να ανακαλύψουν τις νέες γευστικές τάσεις. Η παρουσίαση στη σκηνή του Chefs Theater διαφόρων workshops, ομιλιών και masterclasses βοήθησε επίσης στη δημιουργία ενός θετικού κλίματος και στην προσέλκυση πελατών.

Μια θετική εντύπωση συνεπάγεται πάντοτε το κέρδος μιας τακτικής πελατείας. Ο κ. Μεντζελόπουλος επισημαίνει ωστόσο, ότι το κλειδί είναι η παρακολούθηση των πωλήσεων μιας εκδήλωσης, ώστε να μετρηθεί η απόδοση του ROI και της καμπάνιας μάρκετινγκ.

  1. ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ AMUSE

Το 75% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι η ευκαιρία να κάνουν χρήσιμες επαφές είναι ο κύριος λόγος συμμετοχής τους σε εκδηλώσεις.

Στην Amuse Concept Events θεωρείται ότι η διεξαγωγή ή η παρακολούθηση εκδηλώσεων είναι ένα ισχυρό μέσο μιας υγιούς στρατηγικής απόκτησης επαγγελματικών επαφών. Οι άνθρωποι επισκέπτονται συνέδρια ή σεμινάρια όχι μόνο για να γνωρίσουν νέους συνεργάτες και να αποκτήσουν νέες γνώσεις, αλλά και για να ξεφύγουν από τη ρουτίνα  και να διασκεδάσουν. Τέτοιες θετικές εμπειρίες δημιουργούν μια ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με ένα brand.

  1. ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΚΟIΝΟΥ

Η τεχνολογία στην Amuse Concept Events θεωρείται εδώ και αρκετά χρόνια ότι είναι κυρίαρχη τάση στις ζωές όλων μας. Εκδηλώσεις που πριν απευθύνονταν σε 200 ανθρώπους σε μια αίθουσα, τώρα μπορούν να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν δεκάδες χιλιάδες viewersonline. Τα video με τα events μπορούν να έχουν αμέτρητες θεάσεις, να γίνονται viral  και να αποτελούν υλικό έμπνευσης.

Όσο απίστευτο και αν ακούγεται λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος, το μάρκετινγκ εκδηλώσεων βοηθά στην αύξηση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand.  Μια πρόσφατη μελέτη στην Αμερική έδειξε ότι το 48% των millennials παρακολουθούν εκδηλώσεις για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για τις επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη προβολή και αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους.

  1. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ AMUSE

To Event Marketing για την Amuse όμως δεν αφορά μόνο πωλήσεις. Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσει κανείς έναν οργανισμό, να μάθει για το έργο του και να συμμετέχει ενεργά στην εκπλήρωση των σκοπών του, είναι οι εκδηλώσεις.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και τα events του Μake aWish Ελλάδας, οργανισμού που πραγματοποιεί τις ευχές των παιδιών.  Η Amuse, ως εταιρεία παραγωγής λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος, χορήγησε εξ ολοκλήρου, σχεδίασε και υλοποίησε την παραγωγή και το περιεχόμενο μιας εκδήλωσης που είχε ως στόχο να γνωρίσει το Make a wish στο ελληνικό κοινό και να τους ενθαρρύνει να συμμετέχουν στις φιλανθρωπικές του καμπάνιες, να κάνουν δωρεές, χορηγίες ή ακόμα και ομαδικές συμμετοχές σε φιλανθρωπικούς περιπάτους.

Η επαφή των ανθρώπων μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από projects που υποστηρίζουν την απλή, αληθινή και ανθρώπινη επικοινωνία.

  1. TEAM BUILDING

Πολλές εταιρείες υιοθετούν μακροπρόθεσμες στρατηγικές τηλε-εργασίας ή υιοθετούν υβριδικά προγράμματα που συνδυάζουν την εργασία στο γραφείο με την εργασία στο σπίτι. Καθώς αυτή η τάση συνεχίζεται, η ανάγκη για διασκεδαστικές ενδο-εταιρικές διαδράσεις έχει αυξηθεί δραματικά λέει ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος.

Η εταιρική συνεργατικότητα, η επικοινωνία και οι σχέσεις χτίζονται καλύτερα όταν οι άνθρωποι είναι μαζί. Οι managers γνωρίζουν καλά ότι ο χρόνος προγραμματισμού για διασκεδαστικές συγκεντρώσεις στην πραγματική ζωή δεν έχει πλέον προαιρετικό χαρακτήρα, αλλά είναι ζωτικής σημασίας.

Ο κ. Βασίλης Μεντζελόπουλος της Amuse Concept Events, με εμπειρία στον χώρο για πάνω από 20 χρόνια, εφαρμόζει με καινοτόμες ιδέες για team building, όπως η θέσπιση των Group & One to One Systemic, Creative & Mindful Collaboration Coaching sets με μέλη εταιρειών, που περιλαμβάνουν διαδράσεις μεταξύ της διοίκησης και των εργαζομένων με σκοπό, τόσο την υποστήριξη των προσωπικών και επαγγελματικών αναπτυξιακών στόχων του κάθε εργαζόμενου, όσο και την ψυχολογική υποστήριξη τους σε στιγμές κρίσιμων αποφάσεων καριέρας.

Άλλες δραστηριότητες μπορεί να είναι ακόμη πιο διασκεδαστικές, όπως για παράδειγμα οι ‘ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ’. Σε αυτό το team building παιχνίδι, που βασίζεται στο «Υπέρ Ατού», οι υπάλληλοι και η διοίκηση καλούνται να ανακαλύψουν την αγέλη τους και να υπερισχύσουν των υπολοίπων. Το συγκεκριμένο παιχνίδι γίνεται κατά τη διάρκεια της εργασίας, εμπλουτίζοντας την καθημερινότητα και δημιουργώντας ένα χαρούμενο κλίμα.

Το ‘WHO GAME’ είναι μια ακόμη δράση που στόχο έχει τη δημιουργία ενός φιλικού κλίματος καλωσορίσματος  μέσα από ένα παιχνίδι γνωριμίας που «συστήνει» όλους τους συναδέλφους και ανανεώνει την εικόνα που έχουν οι συνάδελφοι μεταξύ τους σύμφωνα με το κ. Βασίλη Μεντζελόπουλο.

Άλλες δράσεις team building μπορεί να περιλαμβάνουν εποχικά διασκεδαστικά Projects όπως το “ΧΜAs Santa”, όπου οι εργαζόμενοι αναλαμβάνουν τυχαία έναν συνάδελφό τους, για τον οποίο είναι υπεύθυνοι να κάνουν μυστικά τη μέρα του καλύτερη για τις επόμενες 10 ημέρες. Το γραφείο μεταμορφώνεται σε έναν χώρο θετικής ενέργειας, με εκπλήξεις και σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των συναδέλφων.

Τέλος, οι δράσεις team building μπορεί να μην περιορίζονται στο εσωτερικό μιας εταιρείας, αλλά να πραγματοποιούνται outdoors. Μια τέτοια δραστηριότητα ήταν και δράση της Amuse για 300 στελέχη πολυεθνικής εταιρείας, τα οποία είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν και να απολαύσουν την ειδικά διαμορφωμένη και σχεδιασμένη διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, μέσω του προγράμματος εξειδικευμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με το κ. Βασίλη Μεντζελόπουλο.

Γνωρίστε καλύτερα την Amuse Concept Events

Για περισσότερα από 20 χρόνια, η Amuse σχεδιάζει και υλοποιεί Projects, συνέδρια, προγράμματα εσωτερικής επικοινωνίας, προώθηση προϊόντων, αθλητικές και άλλες τελετές και επετειακά events για οργανισμούς, χορηγούς, στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της υλοποίησης των προγραμμάτων της σχεδιάζει χώρους και περιβάλλοντα, αντικείμενα και ιστορίες, on line και offline content όπου οι δρώντες μετέχουν σε ένα σύμπαν δημιουργικότητας, καινοτομίας, αποκομίζοντας μια αίσθηση ενότητας και κοινής πορείας.

H Amuse σύμφωνα με το κ. Βασίλη Μεντζελόπουλο είναι preferred supplier μεγάλων και σημαντικών πελατών της τοπικής και παγκόσμιας αγοράς, με σταθερές συνεργασίες με τους Germanos, OTE Group, McDonald’s, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Παπαστράτος, Diageo, NYX, CocaCola Hellas, Κωτσόβολος, L’ Oréal, Zoulias, Garnier, FOX, ΒΝΙ, Notos Galleries, Make a Wish, ΑΧΑ, Deutsche Telekom, BMW, Protergia, Δήμος Αθηναίων, Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Η Amuse λάβει πληθώρα διακρίσεων μεταξύ των οποίων Gold και Platinum βραβείο “Best pivot from physical tovirtual” στα Event Awards της Boussias.