Είμαι κάτοχος ενός δίκυκλου οχήματος (μοτοσικλέτα 500 κυβικών) και στα
διόδια του Πολυμύλου Κοζάνης πλήρωσα το ποσό των δύο (2) ευρώ. Τα αυτοκίνητα
στα εν λόγω διόδια πληρώνουν το ποσό των 2,80 ευρώ.

Μια μοτοσικλέτα (κατά κανόνα) σε σχέση με ένα αυτοκίνητο:

1.        Έχει το ένα τρίτο (1/3) του όγκου και το ένα πέμπτο (1/5) του
βάρους.
2.        Μεταφέρει το μέγιστο δύο (2) επιβάτες, ενώ το αυτοκίνητο πέντε (5)
και μερικές φορές επτά (7) επιβάτες.

Επίσης, όλοι γνωρίζουμε πως μια μοτοσικλέτα είναι ευκολότερη στο παρκάρισμα
και προκαλεί πολύ λιγότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα στις οδικές αρτηρίες και
τις πόλεις.

Επιπλέον, στα διόδια Μαλγάρων στη Θεσσαλονίκη το ποσό πληρωμής για μια
μοτοσικλέτα είναι ένα κόμμα δύο (1.2) ευρώ και το αντίστοιχο ποσό για τα
αυτοκίνητα είναι δύο κόμμα τέσσερα (2,4) ευρώ.

Ενόψει των προαναφερομένων και δεδομένου του γεγονότος ότι κάθε διοικητική
απόφαση πρέπει να είναι επαρκώς αιτιολογημένη, σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε
πως και με ποια κριτήρια λάβατε τις αποφάσεις, για το ύψος πληρωμής των
διοδίων για τις μοτοσικλέτες, στους εν λόγω σταθμούς διοδίων και ιδιαίτερα
σε αυτόν του Πολυμύλου Κοζάνης (αμφότερα ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο εξ’
όσων γνωρίζω).

Υποσημείωση: Σε καμιά περίπτωση δεν υπονοώ πως ο ύψος πληρωμής για τα
αυτοκίνητα είναι μικρό, τουναντίον, αλλά για τις μοτοσικλέτες θεωρώ πως
είναι εξωφρενικά μεγάλο.