Εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός δοχείου-Είναι το άναμμα μιας φωτιάς.

Δυστυχώς αυτό που στην ιστοσελίδα των εκπαιδευτικών είναι αναρτημένο ως επικεφαλίδα δεν λαμβάνεται υπόψη από όλους τους συνδαιτυμόνες της εκπαίδευσης, και αντί καθημερινά να ανάβουν μια φωτιά με όσα και εμείς υποστηρίζουμε επιδίδονται στο γέμισμα αμέτρητων δοχείων με άσκοπες διαμαρτυρίες, άστοχες παρεμβάσεις, ετερόκλητες ομαδοποιήσεις.

Δεν απαντάνε στα καίρια ερωτήματά μας και εστιάζουν αλλού για να αποφύγουν ενδεχομένως να απαντήσουν.

Εμείς θα επαναφέρουμε την συζήτηση που έχει παρεκτραπεί προς άλλες κατευθύνσεις που ο κάθε ένας πίσω από αυτές βολεύεται είτε γιατί πρόκειται να κριθεί είτε γιατί κοντεύουν εκλογές είτε γιατί θέλουν να καλύψουν με την ομαδοποίηση την ατομική ευθύνη που ο κάθε ένας έχει.

-Γιατί μέχρι τώρα δεν άνοιξε το σχολείο μας δεδομένου ότι ακόμη και εάν δεν διορίστηκαν αναπληρωτές στον νομό μας θα μπορούσε να το κάνει η Δ/νση της πρωτοβάθμιας εκπ/σης Καστοριάς έχοντας σε προτεραιότητα το άνοιγμα του σχολείου από το να καλύψει κάποια κενά ειδικοτήτων με δασκάλους;

-Γιατί μέχρι τώρα δεν προσελήφθησαν οι εκπαιδευτικοί αφού μέχρι τώρα κλήθηκαν δύο φορές αναπληρωτές ανά την Ελλάδα όχι όμως για την Καστοριά. Τυχαίο; Πότε ζητήθηκαν;

-Γιατί δεν αναφέρονται από κανέναν οι παράνομες μεταγραφές που γίνονται με ευθύνη της κ. Διευθύντριας και του κ. Προϊσταμένου με σκοπό να αποδυναμώσουν το σχολείο μας για να πετύχουν τον σκοπό τους;

-Γιατί δεν αναφέρεται κανείς στο ότι προσπαθούν από μία παράνομη πράξη να νομιμοποιήσουν τις περεταίρω ενάργειές τους;

-Γιατί το δικό μας σχολείο πρόκειται να λειτουργήσει ως διθέσιο βάση νόμου όταν αυτόν τον νόμο που επικαλούνται οι ίδιοι δεν τον εφαρμόζουν στο 99% των περιπτώσεων στην Καστοριά;

-Γιατί η κ. διευθύντρια δεν δημοσιοποιεί την άποψή της για τους νεοδιόριστους δασκάλους;

-Γιατί δεν ασχολείται κανένας με την καταγγελία που κάναμε για συγκεκριμένο δάσκαλο που όλο αυτό το διάστημα ασκεί ψυχολογική πίεση στα παιδιά μας και που θέλει να τα εκπαιδεύσει στο να κρατούν μυστικά από τους γονείς τους;

Όλοι αποφεύγουν να απαντήσουν σε αυτό είτε γιατί αρνούνται ότι συνέβη είτε γιατί δεν άκουσαν καλά είτε γιατί η διευθύντρια διέγνωσε ότι τα παιδιά άσκησαν ψυχολογική πίεση στον δάσκαλο και του ζήτησαν να το κρατήσει μυστικό.

Κατά σύμπτωση όμως αυτό που ανακάλυψε η κ. διευθύντρια μία εβδομάδα μετά το είχε προειπεί ο κ. προϊστάμενος όταν άκουσε για πρώτη φορά την καταγγελία. Τυχαίο;

Υπάρχουν όμως και οι αδιάψευστοι μάρτυρες όπου μπορούν να ενημερωθούν.

Τέλος αναφερόμαστε στο μεγάλο άγχος που έχουν όλοι αυτοί οι δημοσιολογούντες στο να πούμε ότι όλοι οι δάσκαλοι είναι κακοί, αλλά δεν θα τους κάνουμε την χάρη.

Η επιστολή που στείλαμε στα ΜΜΕ δεν αναφέρει πουθενά ούτε υπονοεί κάτι τέτοιο και μάλιστα αναφέρεται ξεκάθαρα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει άλλες απόψεις άλλα επιχειρήματα άλλες πρακτικές και δεν ομαδοποιήσαμε ποτέ όσο άγχος και εάν δημιουργήσαμε σε μερικούς που θα ήθελαν να το κάνουμε.

Εάν κάποιοι σε αυτά που αναφέρουμε με αυτά τα χαρακτηριστικά αναγνωρίζουν τον εαυτό τους και ταυτόχρονα μιλάνε για παιδεία και για παιδιά τότε καλά θα κάνουν οι υπόλοιποι να τους απομονώσουν και όχι να τους καλύπτουν για να μην νιώθουν την ανάγκη κάθε φορά να απολογούνται γι’ αυτούς και για οτιδήποτε τους αφορά.

Οι καλοί δάσκαλοι που δεν περιορίζονται στην επίδειξη των τυπικών τους προσόντων κάθε φορά που λαμβάνουν τον λόγο δεν θίγονται και δεν ασχολούνται με αυτά.

 

Εμείς θα συνεχίσουμε να ανάβουμε φωτιές και να τις περιφρουρούμε.

Ας φροντίσουν και τα υπόλοιπα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να κάνουν το ίδιο και να μην γεμίζουν κάθε λογής δοχεία με άχρηστα και ανούσια υλικά.

 

Για το Δ/Σ

Ο πρόεδρος

Λαζαρίδης Δημήτριος